Blandat

Dagen spenderades med Amanda. Först följde jag med henne och andra Amanda när dem longerade. Fick även rida lite på Lisa vilket var roligt :) Gjorde skänkelvikningar och när hon kändes stadig i formen ökade jag traven då hon var lite seg och gick snäppet för långsamt. Gick bra överlag men ibland bet hon sig fast i bettet och blev tung och hängig i handen.

Hemma hos Amanda sen så tittade vi på Saw. Fuck vad jag var rädd! Usch, jag är inte ämnad för å titta på skräckisar. Satt med en filt framför ögonen för det mesta, men jag skrek i alla fall bara en gång. Lite stolt, men det räknas väl knappt eftersom jag inte såg så mycket och så fort det blev lite läskigt, ja då tittade jag in i filten :P Jag är en riktigt fegis som inte ens kunde läsa Harry Potter på kvällen för 2 år sen! Chicken :)

Sen bakade vi även paj. Asgott och men vi fick gå ut och plocka bären själva. Fick även reda på att det finns gula hallon. Är fortfarande förundrad! Dagen har varit bra och i morgon ska vi nog till stallet, Didrik ska tvättas och spiltorna målas!


Creepy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0