Borta

På måndag drar vi till Västkusten i en vecka. Har tagit mig friheten att inte förbereda massa inlägg utan bloggen kommer vara död :) Har även tappat bort min älskade Ipod, vilket suger totalt så jag får se hur jag överlever veckan utan musik, känner redan abstinensen efter min musik! Hoppas på å bättra på min bränna ytterliggare där nera och att det är strolande sol och vindstilla hela veckan. Jag och Nathalie vill även till Ullared! Vårat landställe är liksom EN mil därifrån, men ändå så har vi inte tagit oss dit. Är vår pappa som är den enormt feta bromsen där kan jag tala om!

Men vi hörs om en vecka!


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Seriefigur? Haha helena sa att jag såg ut som en mangafigur. Men tack Svetlana <3 :)

2011-07-11 @ 01:20:15
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0