.

Hemma hos pappa nu i alla fall. Sen mitt på dagen har det verkligen inte hänt någonting. Jag och Nathalie gick ner till centrum och köpte cd-skivor för att bränna låtar på men dem fungerar inte. Vad är det med all skit man köper egentligen?! Okej, nu var det brännaren i datorn som inte fungerar. Jag har även käkat jordgubbar med socker och hallonglass som var mums :)

Varit riktigt duktig också som städat mitt rum hemma hos pappa och packat upp alla hästsaker och lagt dem på sin plats som följde med hemifrån mamma. Lite roligt var det även att halva med väska var fylld med hästkläder! Försöker prioritera lite nu då min väska alltid är smockfull och jag ändå inte ens använder hälften :/ Just nu har jag ingen aning om vad som ska göras men ska titta igenom Filurens lista och se om jag glömt någonting. Annars blir det läsning. Har även hittat lite nya hästbloggar att läsa så att jag kan fördriva tiden lite bättre när jag har dötråkigt.
I morgon ska jag och Nathalie till stallet för att smörja Didrik och tvätta ur Curry och Didriks spiltor. Började på det förut, men den är nog lika skitig nu som innan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0