.

Nu blir det väldigt dålig uppdatering, dagarna för mig spenderas på studsmattan med en bok i handen och musik i öronen, måste ju jobba lite på bränna. Den börjar arta sig nu och till och med mina albino ben har fått lite färg :)
Igår åkte vi upp till stallet och smörjde Didrik, inte mig emot eftersom jag får pussa på mina älsklingar Curry och Filur. När vi kom stod Filur bokstavligen talat ute i vassen. Ena sidan av den enorma sommarhagen är en sjö med hur mkt vass som helst. Där ute i sankmarken längs vassgränsen stod Filur och James och käkade.

Hästisarna känns väldigt sällskapssjuka just nu. Till och med Amadeuz kommer fram till mig och gosar en stund. Igår kliade jag honom jättelänge i pannan och runt öronen och efter en stund så sänkte han huvud så att jag slapp höja armarna. Gosigt eftersom han brukar vara rätt tjurig.

Och lilla Puffen blev biten av en hästbroms precis vid svansroten. Stackarn, han sprang iväg och tänkte lägga sig ner men när jag kom fram till honom så ändrade han sig direkt. Pojken då.

Laddade över massor av bilder förut men nu kan jag inte hitta dem... Upps :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0