.

Nu har vi åkt runt till Stockholms Ridsport, Horze och Hööks. Hittade inget på dem två förstnämnda förutom saker som kostade över tusen, bland annat ett pannband från Glen Gordon som var riktigt fint :) På hööks blev det äntligen ett svansskydd till transporten, har känt mig lite lite stressad eftersom det tar ju en liten stund att beställa hem grejorna om dem inte finns i butik!
Hatar att inte veta om grejorna ska komma i tid eller inte och så blir jag själv bara stressad :/ Ovetskapen är inte bra för mig!

Har även bakat muffins, dock glömde jag bort dem. Upps :P Blev tio minuter extra i ugnen men det gjorde absolut inget eftersom dem blev bäst :D Resten av dagen ska jag bara slappa men i morgon ska jag till grönan med Nathalie, Mamma, min broder och hans två döttrar, roligt roligt. På måndag ska jag fota Amanda när hoin rider Quigge-sin medryttarhäst. Har inte träffat henne på, tre veckor blir det nu(!), så jag längtar!


Love to bilder som finns på internet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0