Explanation

Tror att bloggen kommer vara totalt död nästa vecka... Vi kanske ska åka till västkusten, vet inte hur det blev riktigt? Sen vecka 32 och 33 kommer det vara SM så då kommer jag inte heller att vara hemma. Ja, i alla fall halva 32 kommer jag vara det. Så måste fixa massor av tidsinställda tills dess. Tänkte göra så att jag sparar alla jag kommer på nu och publicerar dem då. Känns inte som om jag kommer hinna med en veckas inlägg på en eller två dagar tills nästa...

Har bara två idéer hittills men hoppas att det ploppar upp fler, kom järna med förslag (inte pruttsaft den här gången!).


En av mina favoriter på Curry eftersom han har steget här :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0