Finally

Trodde aldrig att dagen skulle komma då vi blev klara med tvättningen av D och C's spiltor, väldigt skönt i alla fall. Vi körde Camomille och "Sassa" idag också. Sassa var en pain in the as eftersom jag gick bakom Camomille. Drog på som bara den och lyssnade inte alls på mig. I galoppbacken gick jag först och då lät jag henne bara dra på, det uppskattades mkt tror jag och direkt efter backen saktade hon av till trav. Men hon var helt okej ändå, även om jag blev lite irriterad över att hon ignorerade mig totalt!

"Donkey" smörjdes även idag och jag checkade till Filurs öga. Jag fattar inte hur det kan bli svullet och rött på bara en dag! Smörjde honom två dagar i rad, sen fick det vara en dag och idag var det rött igen när jag kollade! Lilla pojken :/
Lyckades även hålla i två hästar idag i hagen när dem kastar sig mot någon dem inte gillar! Först Filuren som hoppar på Kamé-tur att han hade en grimma som jag höll i. Och sen lyckas jag även hålla i Kamés pannlugg när hon sparkar som bara den mot Romang. Undrar hur jag lyckas? Ingen blev träffad i alla fall så det var bra :)

En rakad Kamé


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0