Full rulle

I morgon blir det fullt i stallet. Träningarna med Filur kommer igång och jag har även Curry att träna mån-fre. Filur är ju prio ett eftersom det är honom jag ska tävla SM med, men Curry ska självklart försökas motioneras varje dag också! Kommer att får rida Filur två gånger och dagen så jag kommer verkligen få ut massor av den här veckan, hoppas jag ;) 

Även bra att det bara är jag som rider honom. Förhoppningsvis kommer hans fokus ligga helt på mig och respektera vad jag vill utan att ifrågasätta. Händer faktiskt ibland att jag rider honom efter någon annan så tror han att det är okej att vara dryg och seg mot mig. Icke, men det försvinner efter ett par minuter och han inser nog att det inte lönar sig :)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha oj, kom precis på att jag inte fixat och lagt upp bildena på när du red filur ... upps!

2011-07-31 @ 23:24:27
URL: http://mandalii.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: TACK! :D det ska jag

2011-08-01 @ 10:13:16
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0