Good morning

Har precis blivit väckt av min syster men skulle inte haft något emot att sovit en timme längre! Fullkomligen älskar att sova bort halva dagen, he he :) Igår släppte min skräck för att någon psykstörd skulle vara i mitt rum när jag sov, tjohoo! Tar nog åt mig lite för mkt av att se skräckfilmer. Tog mig fem nätter att sluta tänka på det varje gång jag skulle sova! Lyckat, ska aldrig se en skräckis igen. Jag mår inte bra av det :/

Idag ska vi kanske åka til MyOne, hoppas det. Har två saker som jag kanske ska köpa och en som jag ska kolla om dem har i alla fall, men tror inte att dem har det. Man kan i alla fall hoppas!

Vi hörs


Knepigt att ta kort på Curry, han ska alltid komma fram till mig! Bebis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0