Grönis

Var som sagt på grönalund idag. Lika roligt som man kan förvänta sig men det var i alla fall kul att få träffa Tindra och Lova. Gillar deras ansiktsuttryck på bilderna från kvasten, ha ha, dörädda :) Kan ju säga att jag var rätt trött efter sex timmar och min kropp längtade efter sägen.

Försökte även träna Maja lite då mamma läste att man ska hålla igång en katt en halvtimme om dagen. Gick ju jättebra. Lyckades i fem minuter sen tröttnade hon på mig, men det är en liten bit. Får väl köra flera fem minuters pass om dagen bara :) Har även varit riktigt duktig och satt upp en hylla i mitt rum och ska städa det helt eftersom kläder, böcker och annan skit ligger överallt. Även tallriken från min frukost idag står kvar i sägen. Så lat är jag! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0