Hej igen

Idag på eftermiddagen blev det full rulle. Vi åkte till hovslagaren och köpte broddar, arninge för att lämna in lite saker hos skomakaren, stan för vaccination och sadelmakaren och sen var det gillinge för att beställa varsin kördyna till Nathalie och mig hos specialplast. Tjoho då jag inte visste om att jag skulle få en ;)

Sen har även jag med min fader sammanställt vad som behöver köpas, allt kan man ju inte komma på själv. I slutändan tror jag att det blev:

Boots
Ridstövlar
Kavaj
Handskar
Svansskydd i transporten
Hårnät med rosett
Täckesgjord
Tävlingsskjorta

Tur att jag ansträngt mig lite och sparat pengar då det blev en dyr lista. Sen kommer vissa saker väljas bort
efter - nyckelordet i allt jag köper just nu - prioritet. Okej, är typ två saker som jag kan välja bort enilgt mig ¨
själv -.^ Ni kan ju roa er med attt gissa om ni har lust...:)


Kommentarer
Postat av: mamma

inte hårnätet hoppas jag,

2011-07-06 @ 19:35:09
Postat av: Natta

tävlingsskjortan.. men det fåru inte för mig! :P

2011-07-11 @ 10:27:21
URL: http://ponnykusken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0