Hemma

Nu har vi varit i arninge och handlat käk, sen åkte vi till en gör det själv hall och mina två tråkigaste timmar ever har utspelat sig. Föreställ er att stå upp i två timmar och lyssna på när er pappa bankar runt på bilen till lukten av stekt ägg, svartvinbär och ruttet ägg. Rooooligt -.^ Vet inte riktigt vart lukterna kom ifrån men så luktade det i alla fall.

Har även i brist på annat gjort rent de två tränsen som jag tänkte ha med mig till SM. Man vet ju alldrig vad som kan hända och det är bra att ha extra. Kommer även ha med mig två sadlar, he he... Min och syrrans gamla. Just nu tränar jag med hennes för att "spara" på min egen. Dock så gnisslar hennes vilket jag stör mig på väldigt mkt! Men som tur är börjar jag vänja mig vid det nu och lägger inte märke till det lika ofta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0