Hot in pink!

Jag har verkligen börjat tycka om färgen cerise! Ha ha, helt chockad då jag faktiskt inte gillade färgen rosa överlag förut. Men nu har jag köpt en rosa klänning, en beställning på en cerise piké är på g och jag planerar kanske att köpa ett cerise schabrak från hööks. He he, har blivit hjärntvättad! Men jag tycker att just färgen cerise är så fräck och livlig. Önskar verkligen att Curry var en tjej så att jag kunde klä honom i cerise och rosa. Funderar nästan på att göra det i alla fall :P Det är det underbara med svarta och mörkbruna hästar-passar i vilken färg som helst. Purfekt då man bara kan köpa det man tycker är syggt utan att fundera så mkt!


Pikén är från Charlies

Och lilla schabraket som jag antagligen kommer att köpa oavsett!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0