It's a beauteful morning and it's gona stay this all week

Idag verkar det bli göh varmt. Man känner verkligen hur molnen ligger och pressar. Undrar vad som häner idag, ha ha, det jag trodde att vi skulle göra den här dagen blir aldrig av, så har det varit hela veckan! Planen är för mig själv i alla fall att tvätta ur Currys krubba och smörja in mina träns. Kom ju bara så långt igår att jag tvättade dem. Kom annat emellan och sen hamnade jag i soffan framför en film. Rätt rolig faktisk även om jag bara såg i mitten :)
Tidigare i veckan när det nu var så gick en Harry Potter film på tv, äre fortfarande bara jag som blir rädd även om jag vet exakt vad som kommer att hända? Så är det i alla, ikväll går Pride and prejudice på TV och för mig är den ett måste att se!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0