Le film

Filmen var riktigt bra och jag garvade ordentligt vid vissa tillfällen, bäst var ju när alla blev matförgitade och bruden sket mitt ute på gatan i en märkes klänning! Var nog ingen som inte skrattade, i så fall måste man vara riktigt torr och ta allt i livet så himla seriöst!
Vi strosade även runt och kollade i affärer, hittade massor av smaskiga kläder på Bik Bok och Monkie. Efter SM ska jag ta mig till framför allt monkie och köpa en hatt som jag verkligen gillade. Japp, en hatt, men den var gullig och passar perfekt på hösten :)
Blev inte bara fönstershopping för min del! Fick en supersöt rosa klänning av mamma från Bik Bok som jag verkligen avgudar, den har en öppen rygg och är lite gammal av sig :) Säger bara tack mamma!



Suddigt, suddigt, suddigt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0