Listor

Nu har jag och syrran gjort massor av listor käns det som. Vad vi ska göra, vad som behöver lagas, köpas, ta med till hästarna och till oss själva. Listan till Filur och den andra listan till mig själv blev låång. Massor av saker ska tas med och jag fastnade på Filurs lista så jag har säkert glömt massor som ska med till honom. Ska kolla vad som finns hemma också, då kanske jag får lite hjälp att ta reda på vad jag har glömt :)

Kommer ni ihåg stövlarna som jag tänkte betala mellanskillnaden på? Dem blir inte av kan jag tala om då pengarna inte räcker till det. Massor av annat som faktiskt behöver köpas har ploppat upp i mitt huvud.
Svansskydd, boots, kavaj, handskar, transportskydd och en håruppsättning. Behöver i alla fall inte köpa ett transporttäcke tror jag. Har ett ylle som köptes för ett tag sen. Rea vett ni, dock lyckades jag ta fel storlek 115... Men tur att Filur är så stor och kan fylla ut det hyffsat bra. Curry skulle drunkna i det. :)


Bollerup för två år sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0