Något ni kanske inte visste...

Jag är en perfektionist och kan inte göra något halvdant

Jag fixar, oftast gör jag det när jag har tråkigt, är stressad eller drar mig för att göra något

När jag var liten ville jag inte rida (!), var väl en halv termin eller något, då gick jag istället runt och pysslade med kaninerna, katterna och hundarna

Jag är en enstöring, kan man väl säga och sitter ibland hellre ensam hemma med min katt, föredrar att vara hemma och i stallet utan att någon annan är där. Om jag fick välja skulle jag rida ut ensam varje gång och kanske bara någon gång ibland rida med någon annan. Blir så mkt roligare när man inte behöver ta hänsyn till vad den andra vill göra :)

Jag har helt fastnat för dressyren på sistone och tycker det är tusen gånger roligare än hoppning och annat, förut kunde jag känna, dressyr igen? Nu ser jag fram emot nästa dressyrlektion mer än något annat!

Har upptäckt nu att jag älskar att matcha! Tycker det är superkul och gillar att det ser mer städat ut då :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0