Pimp my...nosgrimma :D

Något jag ska göra (efter sm såklart!) är att blinga Filurs nosgrimma! Har funderat på det och ska nog bara ha stenar längs kanterna. Annars blir det nog lite för mycket och rörigt. Kanske skulle det även se ut som om han har en lykta eller något där, ha ha, men nä-lagom är bäst :) Det blir nog precis lagom mycket att ha som en rektangel eller bara två parallella linjer, på den punkten har jag faktiskt inte bestämt mig. Får se vad det blir när stenarna är utlagda. Men vad ska jag ha för stenar, med klister på redan eller utan så att man får ta något eget hemifrån?

Stenisarna ska i alla fall vara vita, då blir det bling bling totalt över hela hans träns med pannbandet. Sen ska jag även blinga sidostyckena, tyglarna och spreja alla spännen med silverspray, eller så kan jag ta glittrigt nagellack! Ha ha, nej verkligen inte! Bara nosgrimman annars blir det nog väldigt fult och för ponnyaktigt!

Har även andra projekt på g, måste bara skrapa ihop pengarna först :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0