Plans

Idag ska jag nog åka med till stallet från början. Jag orkar inte dryga hemma en hel dag till -.- Hellre drygar jag i staller bland alla mysiga hästar. Kan ju titta på när ungarna har gymkhana och sen lyssna på musik och läsa mina älskade Twilight böcker. Helt kär i dem och jag tröttnar aldrig! Har garanterat läst varje bok minst tio gånger :) Sen eftersom jag haft världens svulloveckor kanske jag släpar min rumpa ut i skogen och springer, kommer dö... Men kan omöjligt vara lika jobbigt som hemma då det inte går ner, och mest upp, hela tiden!

På lördag är det i alla fall min plan att ta mig till Myone och deras sommar rea!!! Ska även checka in ett tredelat bett till Filur så att jag har ett eget och slipper ränna efter Triss varje gång. Dock behöver jag då ta reda på hur bred hans mun är och hur skarpt bettet är... Det passade helt prefekt så jag tänker köpa ett lika dant, kanske någon millimeter längre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0