Prutt

Nu har jag shoppingförbud igen :/ Är så himla tråkigt tycker jag men får ta mig i kragen nu ordentligt och inte köpa ett skit. Har faktiskt bara två saker som jag ska köpa, vita benlindor och ett hårnät med rosett. Inget rosa schabrak blir det inte heller. Lite surt men det var nog ett impulsinköpt. Dock känns det rätt bra att spara pengar när man väl kommer in i det :) Nästa sommar ska jag försöka skaffa mig ett litet sommarjobb eftersom man känner sig så pank annars. Men den här månadens pankhet beror på att jag shoppade loss en hel vecka med både ullared, börjes och andra ställen.

Underbart, insåg precis att jag är skylldig människor 789 kr -.^ Bara 210 spänn kvar då den här månaden i min minimala stövelkassa! Olyckligtvis kommer den krympa ännu mer eftersom jag måste köpa det ovanstående plus färg. Ska nämligen färga lindorna i den färgen jag ska ha på maraton-dock har jag inte riktigt bestämt mig än. Har två alternativ. Det ena kan bli helt pannkaka till Currys färg samtidigt som det andra kanske inte går att färga lindorna till! Får väl fråga mig till i affären hur slutresultatet blir. Fick även en snilleblixt att jag inte alls kanske kan köpa mina vita lindor den här månaden. Hade verkligen sett fram emot en ny färg på banan, suck :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0