What I'll do

Under dessa kommande veckor kommer jag att vara en normal, social person som faktiskt har ett liv utanför stallet (önskar att det inte var så!). Veckorna ska spenderas med mina kompisar, på västkusten och självklart på stranden för än bättra på brännan. Man blir ju inte brunare av att sitta inne halva dagen och sen gå runt i ridbyxor resten av dagen! Mitt sociala liv börjar i morgon med att jag, Amanda och Alexandra åker till Eriks Ö.
Undrar om jag nu även ska göra min mamma glad genom att städa mitt allt för stökiga rum ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Uuuuh ... inte fint!!



Och Pauline också :D

2011-07-02 @ 23:06:54
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0