Dagens

Arbetsdag i stallet var det för mig. Var oerhört otaggad måste jag säga. Men plus för att jag inte hade någon skogstur och inte behövde mocka 30 spiltor/boxar.

Sen har Andrea fått sitt föl! Ett helt bedårande fuxsto som inte alls är skraj för människor. Den har en sån liten söt mule att det inte är klokt! Ska knäppa några bilder på fölis i morgon så att ni kan få se. Man smälter bort totalt när man ser lilla fölet.
Och Andrea kunde nog inte vara stoltare. Inte heller kunde hon ha mindre koll. När dem skulle ut i hagen så hängde inte fölis med. Så Andrea blev helt knäpp och tvärvände och drog :) Lilla gumman, så Einar fick bära ut fölis.
Härnäst för mig väntar att rengöra mina skor. Och Filurens flughuva. Han hade rullat den i lera så den var helt hård och smutsig av torkad lera :/ Borta är i alla fall leran så jag ska bara blötlägga den så att allt damm försvinner.


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Men hahaaa, du ville ju byta ut dina ridskor mot ridstövlar för att ridskorna var för varma?

2011-06-18 @ 20:08:24
URL: http://mandalii.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: det talar ju emot sig själv xD jaja.

2011-06-18 @ 20:12:43
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0