Dagens

Dagen har spenderats med Mamma och Nathalie i Åkersberga. Didrik skulle smörjas in eftersom han har soleksem så då fick lilla Puffe komma in med och hålla honom sällskap. Inte roligt tyckte han utan sicksaxade sig fram in från hagen. Men fram kom vi och jag bortstade av honom och smörjde in honom med hovfett. Funkar bra tycker jag och hovarna blir svartare och det håller i sig. Smörjde honom i lördags oxå och hovarna var svartare till tävlingen och det blev en liten snygg detalj tycker jag. :)

Efter det tog vi oss till Åkersberga centrum och strosade runt där en stund innan vi åt. Har världens köpsug nu då jag faktiskt inte får handla något till mig själv, måste spara pengar till SM. Sen kollade vi in Häst och Foder (tror jag det hette). Hittade världens sötaste skydd från Catago. Fanns i alla storlekar och plasten/gummit var svart och sen var "tyget" i olika neonfärger. Riktigt fräcka och jag skulle gärna köpa dem, plus att dem var riktigt billiga. 69 spänn för ett par strykkappor till bakbenen!


Bruks KM, jag har Filippa som groom här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0