.

Blev ett besök till Hööks och en annan hästbutik som jag redan glömt namnet på x) Den andra hade massor av märkessaker och om jag hade lite mer pengar skulle jag bo där ;) På hööks blev det inget flugpannband eftersom Filuris fick vara ifred med luvan på i hagen. Provade den idag och dem andra tittade inte ens på honom.

Hittade inget svansskydd i bomull och neoprane var skitvarm! Satte den på min hand och det blev jättevarm direkt. No no, inget i neoprane. Dem hade inget i bomull så jag köpte inget. Blev det röda schabraket istället och ett pannband. Men jag är nöjd :) Schabraket stod på min lista och pannbandet ville jag så fort jag såg det. Filuren och Puffe kommer nog att vara assnygga i det! Och rött är nog riktigt läckert på Filur :D




Färgen  blev lite konstig eftersom jag var tvungne att ta med blixt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0