.

Hemma :) Spelar ingen roll hur långt in på kvällen som jag är i stallet, blir aldrig trött och skulle lätt kunna vara där en timme längre. Red som sagt idag och hade körtröning. Men mer om det i morgon eller kanske senare i natt eftersom jag inte riktigt har tid just nu, har min deckare som ska skrivas rent ;)

Men det känns väldigt ovärt eftersom min svenska och so lärare, som är den enda som har roliga lektioner, ska sluta :(  Sjukt dåligt då det är mitt sista år i grund och måste lära känna en helt ny lärare...

Och jag kommer dö om jag får Mats Phil! Kommer inte orka att dag in och dag ut höra om hans fru, hans pungsmärtor och se när han kliar sig i röven, blir deprimerad bara av tanken... Han gör faktiskt alla dessa tre saker konstant.
Jag kommer att böla i morgon. Vattenfast mascara here I come! Nä, faktiskt inte, vet inte vart den är efter att den följde med Nathalie till frankrike förra sommaren?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0