.

Har precis käkat en frukost bestående av färska jordgubbar, gul kiwi, äpple, päron och ett glas apelsinjuice. Ummi, kan nog ite bli bättre :) Idag häder ingenting men jag ska förbereda ett inlägg till slutet av nästa vecka. Då åker jag, pappa och Nathalie ner till vårt landställe i Varberg, ligger 150 m från kusten på västsidan :), så då kommer jag inte kunna blogga. No internet och fram tills kanske förra året har vi inte haft TV heller.

Fatta när man är där 2 veckor och bara lyssnar på radio eller läser. Ganska skönt faktiskt och bara glida runt och slappna av. Jag blir väldigt mosig där men jag älskar stället! Synd bara att jag inte kunde ta med mig Filur och Curry, då skulle det vara perfekt ;)

Ikväll runt sex ska jag och Filuren ha vår första träning. Får se hur det går men jag har inte särskilt höga förväntningar eftersom vi inte tränat på säkert ett år. Men men, vi är nog back on track snart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0