Längtar!

Gud vad jag längtar tills på torsdag! Då är det körkurs och jag ska få köra min lilla bebis :) Gick så mkt bättre att köra sist än vad det gjort på länge och det verkligen släppte för oss. Blir så glad av att köra Curry när han är sån och verkligen vill att jag inte kan sluta le! Måste sett rett puckad ut sist när jag log som ett fån ;)
Längtar i alla fall skitmycket och kan knappt vänta!


Ser snygg ut i skritten men är väldigt ostadig då han vinglar hit och dit hela tiden.

Sen finns det ju lite dåliga nyheter...
Min dispans för Filippa gick inte igenom så nu ska jag ha Nathalie som groom.
Får se hur det blir med maraton...? Men längtar i alla fall tills tävlingen och hoppas att han är lika härlig i dressyren som han var sist på träningen!


Kommentarer
Postat av: Richardvilje

Thanks, keep up the good work.

2011-11-14 @ 10:04:03
URL: http://richardvilje.blogfrombed.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0