Mike och Svetlana

Nu är jag hemma efter en väldigt chill helg med Amanda. Sov hos henne från söndag tills idag och vi hade det braaa. Spelade lite fotboll, käkade lös chokladpudding (deare?), nördade oss och tittade på en hopptävling. Har även tagit mitt första dopp för i år (i pool, hehe) men det var svinkallt! Sen solade jag och självklart brände jag mig... Så går det när man glömmer solisskyddis och nu är jag en tomat i fejjan.

Har även åkt minicross! Väldigt roligt men jag vågade inte åka särskilt fort eftersom jag inte gjort det. Blev välldigt ryckigt i början eftersom jag inte fattade det här med koppling och gas från början. Men sen gick det bra och det var rooligt! :)

Fotade även massor på Granby Cup men jag tänker int ens försöka ladda upp bilderna eftersom mitt internet är
s å     j ä v l a     l å n g s a m t !!!! Ska även komma upp bilder senare från familjedagen i stallet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0