On my way

Hemma efter en helt okej familjedag :) Körde lite innan med Trissen och Curry men det gick inge bra. Så jag bytte plats på dem så att Curry gick först och Triss drog vagnen. Det fungerade asbra och dem skötte sig jättebra. Dem gick bra tillsammans och började trava precis samtidigt varje gång. Lilla pojkarna lärde sig även att stå helt stilla. Tar nog ungefär 5 minuter att spänna för allt med selar, tömmar och draglinor. Ett himla pillrande. Det gick i alla fall bra på uppvisningen och jag kan inte klaga på deras prestation!

Bilder kommer upp i morgon kväll då jag nu ska bege mig till Amanda för att sova hos henne, efter det blir det Granby och titta på när Amanda E hopptävlar. Tror att hon ska hoppa 80 och 90 med min sin tinker/haflinger Tummelisa. Himla skilland det har blivit på hennes häst kan jag tala om! Hon har blivit superduktig och riktigt smidig för sin kroppsform ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0