Planering

Idag händer det inte mycket för min del. Nathalie jobbar på ett ridläger och jag är ensam hemma. Men planen är att göa en inpackning i håret och sola, om solen bestämmer sig för att gassa över min studsmatta :) Kvällen spenderas med Filuris eftersom det är träning. Har saknat honnom jättemkt under de fyra dagarna! Fattar inte hur jag kommer överleva nästa sommar, då kommer det inte bli någon träning inför SM som det varit två år bakåt och i år :( Måste hitta på något annat med hästar annars kommer jag få världens abstinens och klättra på väggarn!

Ska även reda ut under kommande dagar vlket bett jag ska tävla med. Man får ju inte tävla med rakt bett på ponny, men jag ska faktiskt kolla med dem eftersom Juf inte hör till ridsportsförbundet. Annars får jag väl se vilket det blir. Ska testa ett tredelat idag eller i morgon då tvådelade och tungfels inte har fungerat alls. Men ett rakt ska i alla fall köpas in då det föll Filur i smaken. Han tuggade lite när jag tränsade för att känna på bättet, men inte alls lika länge som han brukar! Och under ridningen tuggade han inte en enda gång! Vilket han brukar göra. Kanske la han tungan över bettet förut för att han tyckte det var obehagligt om det var lite för lång och hängde ner på hans tunga...?


Kommentarer
Postat av: Amanda

sv: Juste, det har jag glömt ... men vad är det som behövs fixas? du har den väl? ska jag sätta in den?:)

2011-06-27 @ 23:25:38
URL: http://mandalii.blogg.se/
Postat av: Amanda

sv: Den är typ i mitten :)

2011-06-27 @ 23:55:16
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0