Scream

Hemma efter en grymt rolig dag på Grönalund med Amanda, Julia och Pauline. Åkte massor av saker som jag aldrig åkt förut; Jetline, Vilda musen, Extreme, Insane, Twister och till och med Radio bilarna. Vilda musen och Radiobilarna är extremt mesigt att jag inte åkt tidigare men jag bryr mig inte. Kan ju säga att varje gång jag åkte något första gången ställde jag frågan, varför gör jag det här? Och det är en väldigt bra fråga tycker jag ;)

Vi hade väldigt tur eftersom vi gick in typ en kvart innan alla andra, det gjorde att vi sen kunde springa till Twister och komma med första eller andra åket :D Sån jäkla tur vi hade, för vi åkte den, Jetline och Extreme innan grönan blev fullsmockat med folk! Roligast för mig var när vi åkte Flygande mattan. Amanda skrek som om hon skulle dö och jag kunde inte sluta garva åt henne x)

Avlsutade med att vi åkte Insane... Ville verkligen inte göra det i början när vi var där men i slutet ändrade jag mig. Jag var så jävla rädd att jag nästan hyperventilerade när vi började åka och Julia bara garva åt mig :/ Sen blundade jag hela vägen, höll ett krampaktigt grepp om selen och gallskrek hela tiden. Jag tog ny luft en eller två gånger och jag skrek så högt jag kunde non stop. Var så sjukt läskigt då det känns som om man ska ramla ur!!! Folk måste trott att jag var galen... Ångrade mig direkt när jag satt i stolen men det var bara att blunda och skrika, och jag skrek som bara den...


Kommentarer
Postat av: Amanda

Insane var helt awesome :D

2011-06-04 @ 21:39:19
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0