Wanted

Känner att det är dags att ge upp mina ridskor nu. Är rätt trött på dem då de är superklumpiga och blir väldigt varma när man går i dem på sommaren. Är faktiskt skinn(?) så det borde inte vara så. Nu är jag då alltså ute efter ett par ridstövlar. Hittade ett par jättefina i en butik, men dem fanns bara i storlek 35... Gillar egentligen inte när det är snörning på, men dem här var verkligen fina även fast dem hade det!

Sen hittade jag även ett par på hästnet! Men eftersom jag inte kan prova dem innan köp, var en viss person tveksam. Inte så värt att lägga 1000 på ett par stövlar man inte kan ha. Dem var/är smala i skaftet och inte så höga. Perfekt då jag har smala vader och är kort ;) Det som hindrade mig var att dem var stl 36 men mer som 37. Synd bara att dem inte var 37-38 :/ Har fått väldigt stora fötter (ibland). Kan säkert ha dem ifall dem varit i 37, men det är lite risky för att jag ska lägga ut 1000. Men fin fina var dem i alla fall!

Hittade ett par på hööks som jag dissat totalt förut :P Men såg en person som hade dem och den lilla detaljen syndes inte särskilt bra! Plus för att dem inte har någon snörning heller. Och för att dem är dressyr/alround :)
En liten dressyrmänniska som jag är. Sen lockar det ännu mer att det är 15 % på alla skor och stövlar!





Kommentarer
Postat av: Amanda

Ridstövlar är varmare än ridskor xD

2011-06-18 @ 16:36:27
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0