A living nightmare

Nej få, gårdagens ridpassa kan sammanfattas som en katastrof. jag hade Hagrid - och nej, det uttalas inte på engeska ;) I början var han aldeles ör pigg och lyssnade inte alls, vi hade ingen takt och jag red som en kratta. När vi skulle galoppera sen stod min ridlärare uppe på en snövall och när vi skulle gå förbi där kastade han sig åt sidan varje gång, så jobbigt -.-'
Nej, sen körde vi tornerspel i lag och det gick inte bättre det. Vi skulle pricka en grej och då fick man ett poäng och den som kom först i mål fick oxå ett poäng. Jag trodde att det skulle gå bättre eftersom han gått på massa andra lektioner, men icke. När My, som jag körde emot, träffade/missade så att grejen ramlade ner på backen blev han lika döskraj igen och kastade sig åt sidan. När, tornerspel är inte Hagrids starka sida måste jag säga.
Blä det blev bara pannkaka av allt ihop.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0