A lot of fun

Min dag har varit ganska bra faktiskt :) Dock var jag tvungen att gå upp halv sju för att hinna gratta pappa, duscha, klä på mig, fixa sminket och packa mina väskor. Tror i alla fall att pappa blev glad för sina kuddar och ägguret. Måste köpa praktiska saker till honom, annars hamnar dem i glasskåpen i vardagsrummet :/
Första lektionen hade jag teknik och det var lite drygt. Hände ingenting i min grupp och en av medlemmarna körde med stilen, 'det löser sig senare'. Får sån lust att bara skrika att det gör det inte. Personer som skjuter upp saker som är viktiga gör mig verkligen trött -.^
Idrottens sista kvart var djävulsk. Några killar hade lektionen och vi körde 'idioten', med situps och armhävingar. Jag spyr! Det söög. Sen gjorde vi massa andra jobbiga saker som jag helst hade velat slippa :)

På matten hade jag väldigt roligt. Kapitlet handlar om små och stora tal så min mattelärare sökte på google/wikipedia vad det STÖRSTA hette. Visade sig att det hette en googol. Sen fanns det något som hette en googolpix troor jag. Grymt roligt hade i alla fall jag och Amanda. Ännu roligare blev det sen på engelska lektionen. Vi tog långa ludd från hennes halsduk och använde dem som mustacher och unibrowns, grymt roligt. Ett äppel klistemärke fick agera som klister :)
Kan man ha roligare?
Svar: Nästan!
Stannade lvar efter skolan och spelade kort en stund. Sen kastade jag Alexander, Sara och Niklas en vattenfylld kondom. He he, var i alla fall roligt :) Vi använde fyra stycken då dem sprack efter ett tag, men sen hade vi inte fler och det var dags att gå hem. Roligast var när en sprack när Sara fångade den! Så nu ligger det fyra trasiga kondomer i örnnästets soptunnor :D

Kommentarer
Postat av: amanda

HAHAHAHA!!! Unibrown var ju det roligaste.

Haha använde ni era mysgummin eller? xD

2011-03-29 @ 18:48:11
URL: http://mandalii.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Japp! :) Feta roligt var det

2011-03-29 @ 20:06:38
URL: http://shettisfeber.blogg.
Postat av: Pernilla

Japp! :) Feta roligt var det

2011-03-29 @ 20:07:17
URL: http://shettisfeber.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0