Blä

Kom precis hem från stallet efter att haft arbetslördag. Känner mig inte särskilt fresh. Har en bula i pannan med två jack, ont i huvudet och i hanledningen. Plus att när jag sopar gör det ont i ryggen! Inte min dag -.-
Men det som verkligen gjorde min dag idag var att Kim Lii sprängde hagen två gånger!!! Blir så sjukt irriterad på den där buffliga saken! Suck. Men vi satte upp en plastkedja i gult och svart idag, får se om hon sprängder denn oxå!
I morgon ska lilla Puffe rakas så att han blir snygg inför tävlingen!!! Ska ta med mig kameran och fota resultatet. Men han ska bara få en halvrakning. Bara bogarna och halsen. Det är lite för kallt för magen och låren än!


Curry från förra året, rakad och snögg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0