...

Som jag sa tidigare så var jag ju i stallet idag igen :) Känner att jag alltid blir på så himla mycket bättre humör och allt går mycket lättare när det är fint väder! Nathalie och jag startade körningen ute i skogen, sen dressyr och till sist lite precision ersom det är tävling V. 11. Man måste ju testa lite innan så att känslan finns där!
Gick väl sissådär med dressyren eftersom vi körde på en parkering och det fanns MASSOR av saker att titta på tyckte Curry. Det kan vara väldigt irriterande -.-
Precisionen gick mycket bättre då pappa ställde upp kornpar men med mindre utrymme att köra emellan än det är på tävling. Det gick jättebra och det var bara att att rakrikta Curry innan :)




Puffe efter körningen, och ja hans man är helt hackig och konstig! :(

Efter det så var det även dags för lite ridning. Nathalie red som vanligt Trixie men jag fick Hagrid eftersom Luren skulle vila. Det var jätteroligt eftersom Hagrid är alltid är pigg ute i skogen, men han var lite på tårna idag och tyckte att nästan allt som bröt ffrån skogens mönster var läskigt. Han e lite töntig han. Som när vi skrittade av fick han lite fnatt och hoppade iväg och kickade. Det gjorde ont i min rumpa kan jag tala om, jag undrar hur men jag lyckades nästan slå i svanskotan tror jag? :)
Sen måste Hagrid slagit något rekord eftersom han bajsade lika mycket hela fem gånger!!!!


Lilla Hagrid :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många egna hästar har du?

2011-03-07 @ 17:34:56
Postat av: Pernilla (har bloggen)

Svar till Anonym :)

Jag har inga egna men jag är medryttare på två stycken :) Curry och Filur

2011-03-07 @ 19:50:34
URL: http://shettisfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0