.

Då var man hemma igen då. Blev riktigt nöjd med klippningen måste jag säga! Blev bättre än jag väntat mig. Gick grymt bra mätt med mina mått för mig att ta mig till Götgatan. Det var nemas problemas. Bussar och tåg klaffade perfect. I alla fa ll när jag väl var framme var det en halvtimme kvar. Så jag tog mig en titt in på H&M och BikBok. Men borde kanske inte gjort det då jag nu är grymt shoppingsugen! Det kliade i fingrarna att köpa något eftersom jag hade med mig mitt kort, men jag avstod eftersom jag samlar mina pengar till hjälmisen.

I morgon ska jag puttsa på Currys klippning eftersom han inte kunde stå stilla så pass länge som behövdes i söndags. Han är aldeles luddig mellan frambenen. Men det ska fixas till så att vi båda är schnygga inför tävlingen på söndag! Längtar men kommer nog att vara nervös när det väl gäller :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0