Flex

Just nu sitter jag och har flex. Det är helt knäpptyst och det enda som hörs är när jag trycker på tangenterna, he he :)
Nu är jag i alla fall klar med min praouppgift, den ska bara finslipas innan redovisningen och inlämningen. Jag planerade att ta med mig te till skolan men det gick inte så bra :P Vi har en "muggtermos" som jag kallar det, men den har inget lock. Så medan jag klädde på mig i hallen ställde jag den på en liten inbyggd hylla i väggen. Men konstigt nog lossnade bottnen och allt åkte ut på haöllgolvet! Och jag hade grymt bråttom efterosm jag inte kunde betsämma mig för vad jag skulle ha på mig och var sen. Så jag la en handduk på skiten och sparng ut till mamma som väntade med bilen. Så nu luktar det väl te i hela huset vid det här laget :)
Upps...


Kommentarer
Postat av: A M A N D A

Jag har sooooovmorgoooon :D

2011-03-08 @ 08:39:35
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0