Flum ;D

Idag efter skolan spelade jag volleyboll! Och det var så jävla roligt att det inte var klokt! Jag och min kompis Amanda var sjukt flummiga. Jag dansade extremt fult men det var grymt roligt :) Sen flippade jag nog ur lite och blev smått galen, men jag hade bajsroligt och kunde inte riktigt koncentrera mig på spelet, he he...
När vi körde ne drickpaus blötte jag öven ner mina händer och gjorde handavtryck på olika människor. Snacka om att jag garvade då!
Det var i alla fall grymt roligt och jag behövde det nu då jag har NIO läxor den här veckan!
Ua, i morgon ska jag läsa mitt No prov för min lärare och ser inte fram emot det :S
kommer att vara sjukt nervös känner jag!


Kommentarer
Postat av: amanda

SVETLANA OCH MIKE AND THE JUCKING VOLLEYBOOOOLL :D:D:D:D

2011-03-08 @ 18:56:23
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0