Förskyld

Jag hatar verkligen att vara förskyld! Allt blir tusen gånger jobbigare, man måste snyta sig jämt. Näsan blir röd och man andas genom munnen så att man ser ut som en förvånad fisk! Nä det suger verkligen. Men värst är nog när man ska sova. Det tar grym lång tid innan man somnar och på morgonen vaknar man gips i näsan. Ha ha, även om gipset inte har hänt mig än ;)
Sen blir man så grymt hänging och jag vet inte om det bara är jag men jag blir i alla fall jättegrinig och vill bara att folk ska lämna mig ifred. Småsaker som jag annars inte skulle ha brytt mig om blir enorma och jag snäser av alla. Ett skäl till att jag kan vara en bitch ibland, sorry!!!! Dock gäller bara detta när jag är förskyld och har ont i halsen. Ha ha snacka om att vara lynning :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0