I just love it

Jag älskar verkligen märket Mountain Horse. Kläderna är grymt bra, går aldrig sönder och är sjukt sköna. Plus att det inte är så dyrt heller. Inte H&M billigt, men inte märkesdyrt heller. Utan JC dyrt :)
Mina skönaste ridbyxor är från Mountain Horse. Är väl ett eller två år gamla nu men sitter prefekt och det har inte gått hål på dem. Ha ha. Mina ridbyxor slutar alltid med att det går hål i skrevet på dem. Jag kan inte ha helskodda ridbyxor. Är så enormt obekvämt tycker jag. Men nackdelen med det är att ridbyxorna går sönder mycket lättare då!
Strumporma är oxå väldigt sköööna :) Så på min önskelista kommer det att stå ett par röda ridbyxor i jeans modell, en röd väst och ridstövlar tror jag från Mountainhorse.
I just love it!
Min hyllning går till Mountainhorse! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0