Look on the Bright side

Var på ett strålande bra humör när jag åkte till stallet idag! Först hade jag en välbehövd sovmorgon. Sen på eftermiddagen hade jag ingen franska och bara en halvlektion kvar efter att RFSU hade varit och hällsat på :)
Så sköööönt. Pricken över I:et är att franskaläxan blev inställd! Wohoo! Så mina läxor den här veckan består ut av en läsning i en svenska bok på cirkus 10 sidor, kan det bli bättre? Japp, det kan det. På torsdag ska jag till Romme = missar engelskan och glosorna, onsdag börjar jag 10 över 9 och har två lektioner. Var av en är slöjd. Lyckades även klämma in att köpa present till pappsen som fyller år i morgon, grattis!
Lovely. Så när jag åkte till stallet sken solen, var hyffsat varmt, jag skulle få rida, träffa min bebisar och inga läxor.
 Kan livet bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0