Lovely

När jag gick hem från skolan var det strålande varmt och säkert flera plusgrade. Så skönt när man känner att våren verkligen är påväg. Lyckades även klämma in 25 minuters volleyboll innan jag gick hem. Skulle igentligen inte varit med eftersom jag är sjuk. Men kunde inte låta bli eftersom jag går förby gympahallen på väg hem :)
Även fast vi då bara var tre i varje lag gick det nog bättre än på länge. Märks verkligen att jag bara spelar med min högra underarm, den blir aldeles smällröd! Failade lite idag då jag träffade bollen med knytnäven. Spände inte hanleden tillräckligt hårt så den böjdes bakåt. Upps, som tur var gör det inte ont längre! Skulle inte palla att ha ont i båda hanlederna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0