Puh!

Nu har ja åkt heeeela eljus-spåret och inte tagit fuskisgenvägen. Den kortar av rundan betydligt!
Det var rittigt jobbigt faktiskt eftersom det var massor av granbarr i spåret på sina ställen och jag fick inget glid. Stoltast är jag nog över min prestation i en låååååååång nerförsbacke. Klarade att åka hela utan att ramla! Stolt.
Lilla kameran fick inte följa med eftersom den kunde ha blivit klämd om jag ramlat! Synd eftersom när jag åkte längs åkern tittade solen och det kunde blivit ett par smaskigt fina bilder! Men men, så kan det va.
Under min lilla tur hade jag på mig undertsäll från Peak, Adidasmjukisar, t-shirt från Bik Bok, skidstrumpor och min nya Mountain Horse fleece.
'Det blev precis lagom varmt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0