Romme

Idag var jag och mina allmänt konstiga kompisar Romme. Var precis lika roligt som det brukar vara. Dock är backarna alldeles för platta för min smak. Jag älskar att kasta mig ut för en brant svart backe och bara köra. När man kommer ner ska det suga lite i benen och man ska vara lite skakis. Då vet man enligt mig att man fått jobba lite och faktiskt åkt skidor. I Romme står jag mest rakt upp och ner och åker störtlopp. Tycker det är dötråkigt så jag håller mig helst till de mesiga svarta backarna.
Fick i alla fall uppleva skaket i benen en gång. Jag tror faktiskt att jag är lite galen och inte tillräckligt försiktig för mitt eget bästa. Tänkte lite på vad som skulle kunna hända om jag ramlade när jag körde som fortast. Men det var inget som beskymrade mig eftersom jag inte varit i närheten att ramla i de svarta backarna. Behöver nog bli lite mer rädd av mig :) Synd för mig att jag vinglade till två gånger i en grön/blå backe!

Enda dåliga med dagen var alla sexor. Åkte i samma buss som dem och gud vad dem är jobbiga! Pratar och skriker med extremt höga och ljusa röster. Sen i bussen gick dem fram och tillbaka hela tiden. Känner bara för att klippa till dem så att dem åtminstonne ligger stilla :) Så jag och mina såååå normala kompisar sköt ut stolarna och la benen över gången. Vissa blev nog lite pisst men jag kan inte bry mig mindre.

På hemvägen hade jag grymt roligt, jag och Amand låg ner i våra stolar och cyklade med fötterna mot varandra. Sen tog massor av fula foton på oss själva. Härlig dag säger jag bara.
Men det roligaste var nog när vi sa 'Are you sick?!'. Ha ha, så grymt roligt och flummigt det var. Grejen är att man ska säga det lite stört, 'aRrrre YOU SiCkQ?!!!' Sen lägga till en allmänt ful och rolig min.

Flum är den enda äkta lyckan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0