Scoobie Doo

Ha ha, dagen i skolan var verkligen helt muppad. Jag och Amanda gjorde om Scoobie Doo låten på engelska och det tyckte vi var extremt kul. Sämst humor vi har. Hände verkligen inte mycket idag i skolan.
Efter det åkte vi hem till Amanda E och red Quigge och Lisa. Gick sådär. Kännde att Lisa pch jag verkligen inte klickar. Nä, hon passar inte mig. Hon är inte tillräckligt uppmärksam och lite loj, plus att hon är stel som en liten tjock pinne. Ha ha ne, kanske inte sååå stel. Hon är en mix mellan Haflinger och shire tror jag. Jag har verkligen inget att sätta emot henne när hon blir för stark. Men men, jag rider henne bara ett par gånger om året så det har ingen betydelse för mig :)
Provade även att rida Quigge lite och my god vad han är speciell!!! Travare som maler på i sin extremt obekväma trav. Han var stel som en hjärnstolpe. Det kändes som om han skulle sticka iväg nästan hela tiden och han kan absolut inte gå i form! Där kan vi snacka om svårt fall. Cred till den som inte sågar ner honom!


Kommentarer
Postat av: A M A N D A

Äntligen någon som förstår hur han är! haha ska fan lyckas få honom i form nån jävla gång om typ 5 år :)

2011-03-22 @ 07:08:39
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0