Tänkte att jag nu skulle förklara för er när pappsen hjälper mig med matten :)

Jag frågar honom om en sak som inte igentligen är så jävla kompliserad och han kör värsta utläggingen -.-

P: Två pi radien bla bla bla, fattar du
J:Mmmmm...
P: Två med Pi innom parantes upphöjt till två är samma sak som bla bla bla fattar du?
J: Mmmm, jag fattar nu
P: Arean innom parantes med Pi delat på två = radien, fattar nu?
J: Nej, du tappade bort mig vid Två Pi radien...
J: Jag fattar inte när du förklarar på det här sättet.
P: Det finns ju bara ett sätt!!!!!
J: Förenklare... -.-'

Sen förklara pappa samma sak igen på exakt samma sätt! Det slutar alltid med att jag frågar Nathalie efter och då fattar jag precis:D

Så hiiiiimla roligt när han snackar högskola.....

Lovely <3

Kommentarer
Postat av: A M A N D A

Så där är min pappa också!!!

Och jag bara: Men jag fattar inte det där sättet för jag har lärt mig ett annat sätt!?

Då säger han alltid: Men det här sättet funkar ALLTID!!!!!!!

Så jobbig ...

2011-03-07 @ 07:34:43
URL: http://mandalii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0