.

Japp, idag var jag istallet igen. Nu när det är lov ska jag vara där alla dagar utom lördag, undrar vad jag ska göra då? Ha ha, ne jag får väl sova eller titta på Grey's Anatomy :)
Idag när vi körde ut blev jag glatt överraskad av Curry! Vi gick först hela vägen från stallet tills det var dags att vända. Så stolt över min lilla Puffe då han brukar stanna, backa och vägra gå frammåt tills Didrik går om. Jag vet att han bara töntar sig för på tävlingar kan han minst sagt gå frammåt, även om det inte går så fort, han har inte mycket motor i sig ;)
Visst stannade han några gånger men efter lite lirkande gick han frammåt igen. Som sagt är jag en stolt medryttare, eller medkusk kanske jag skulle säga. Ne, det låter så fult. He he...
Men nu ska jag snart sova, tror jag :)
Var helt slut i morse när jag gick upp. Några fler timmars sömn skulle sitta fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0