As usual

Var lika roligt som vanligt att vara med Amanda idag. Vi gjorde världens godaste plättar till mellis som det var jättemkt vaniljsocker i och sen hade vi asmycket smör till varje plätt när vi stekte dem. Som avlsutning hade vi nutella och banan på när vi åt. Inte helt fel va?!!!

Gjorde inte så mkt idag egentligen. Gick ut med hennes grannes hund i en timme (!) och gick förbi Amanda E och gick på toa. Ja, inte jag då (det gjorde jag senare) utan Amanda :) Släpade hem hunden och gick sedan och kollade när hon lastränade. Lisa var jätteduktig men hade lite bråttom nerför och ville inte gå in ibland. Sen tömkörde vi henne ute i skogen. Gick verklgen toppen för mig då jag körde öppna, sluta och skänkelvikning i trav. Lisa-fisa var riktigt duktig och i slutet gick hon stadigt på tömmen i en ganska snabb trav, även om undertrampet saknades lite. Men bra gick det. Sen pluggade vi lite till och spelade kort. Helt okej dag och jag slog i huvudet när jag skulle titta ner på en sak. Riktigt roligt då Amanda nästan ramlat precis innan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0