Awesome!

Gud vad jag är bra! Sprang heela elljusspåret på 18 minuter! I mina dar har jag inte ens sprungit så fort när jag genat. Det var väldigt jobbigt eftersom jag inte fick någon luft och mitt i var jag tvungen att gå ett bra tag eftersom jag fick ont i nedre delen av ryggen. Inte roligt men det var nog mest musklerna som fick lite problem. Har haft så galet ont i nedre delen av ryggen förut att jag legat och gråtit på rygg för att det gjort så ont. Och jag gråter extremt sällan över att det gör ont! Innan dess var väl för tre år sen när jag ramlade av och bröt armen :)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Varför har du så ont i ryggen? ;(

Jävlar till att springa elljuspåret på 18 minuter :o

2011-05-15 @ 18:12:45
URL: http://asslatjejerna.bloggg.se
Postat av: Pernilla

Bra fråga, när jag hade så ont att jag inte kunde röra mig var det en nerv i kläm tror vi, idag var det mest musklerna som inte hängde med :)

2011-05-15 @ 18:23:09
URL: http://shettisfeber.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0